keskiviikko 20. syyskuuta 2017

20.9.2017 - mietteitä ensimmäisestä ja toisesta alkavasta jaksosta

Ensimmäinen jakso on kohta ohi.

Viimepäivinä olemme harjoitelleet uppoasennusta ja tänään kävimme työturvallisuuskorttia (TTK). Toinen jakso alkaa 25.9, jolloin myös lukujärjestyksemme muuttuu hieman. Ensimmäisen jakson aika olen oppinut lyhyessä ajassa paljon sähköasennuksista.

1 kommentti: