Ensimmäinen jakso on kohta ohi.
Viimepäivinä olemme harjoitelleet uppoasennusta ja tänään kävimme työturvallisuuskorttia (TTK). Toinen jakso alkaa 25.9, jolloin myös lukujärjestyksemme muuttuu hieman. Ensimmäisen jakson aika olen oppinut lyhyessä ajassa paljon sähköasennuksista.
Ok,ja harjoittelu jatkuu...
VastaaPoista